Jaka jest procedura zakupu biletu autokarowego w przypadku zamówienia telefonicznego?

W przypadku telefonicznego zamówienia biletu autokarowego w pierwszym kroku należy skontaktować się z naszą Infolinią pod numerem: +48 (41) 249 03 22 (numer stacjonarny w Polsce). Podczas rozmowy telefonicznej należy naszemu Konsultantowi przekazać następujące informacje: miejscowość wyjazdowa, miejscowość docelowa, termin przejazdu, dane kontaktowe i personalia pasażera. Gdy zamówienie biletu zostanie przyjęte i zaakceptowane, nasz Konsultant wyśle na podany adres e-mail wiadomość, w której będą informacje nt: miejsca odjazdu i przyjazdu autokaru, godzina i dokładna data wyjazdu oraz podstawowe dane konieczne do wykonania płatności za bilet tj. kwota przelewu, tytuł płatności i numer rachunku bankowego. Płatność można zrealizowana np. tradycyjnym przelewem bankowym lub poprzez przekazy pieniężne Western Union. Po dokonaniu płatności należy natychmiast wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub faks: +48 (41) 249 03 22. Na podany w zamówieniu adres e-mail zostanie przesłany bilet autokarowy, który następnie należy wydrukować i posiadać go przy sobie podczas wsiadania do autokaru.

 

Informacje

Bilety autokarowe - FAQ

Nasi przewoźnicy

Trasy międzynarodowe

Copyright © 2017 Bilety-Polska.pl / Bilety autokarowe, bilety lotnicze