Bilety Sindbad

AGENT "SINDBAD"

Biuro Podróży YES, Ostrowiec Św.
ul. Sienkiewicza 66 (wieżowiec)
tel. 41 249 03 22

 

GODZINY OTWARCIA:

pon.: 9.00-18.00
wt.-sob.: 9.00-19.00
niedz.: 9.00-15.00

Jak zakupić BILET AUTOKAROWY SINDBAD na Portalu Bilety-Polska.pl

Informacje ogólne:

Portal - portal Bilety-Polska.pl., którego Właścicielem jest Firma Usługowa YES Maciej Wiśniewski, z siedzibą: ul. Sienkiewicza 66, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, NIP: 661-186-29-52, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. umożliwia m.in. zakup: bilety autokarowe z Polski do Francji, innych krajów europejskich, a także bilety autokarowe Polska - Ukraina, do Rosji i na Białoruś.

Klient - jest to osoba, która korzysta z Portalu lub Telefonicznego Centrum Obsługi. Klient może być także określany jako Pasażer i ma możliwość zakupu biletu autokarowego firmy SINDBAD na Portalu Bilety-Polska.pl.

Zakup biletu - opłacenie rezerwacji biletu przez Klienta na Portalu. Bilet zostaje wystawiony z chwilą zaksięgowania wpłaty.

Bilet - bilet autokarowy zakupiony na Portalu.

Biuro obsługi - Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta, które działa w poniedziałek: 9.00-18.00, od wtorku do soboty: 9.00-19.00, w niedzielę od 9:00 do 15:00. Umożliwia kontakt bezpośredni, telefoniczny oraz e-mailowy w przypadku zainteresowania m.in. zakupem online biletów autokarowych z Polski do Włoch oraz innych krajów europejskich.

Dla wszystkich naszych Klientów, którzy po raz pierwszy chcą np. kupić bilet autokarowy z Polski do Austrii lub innego kraju w Europie firmy SINDBAD za pomocą naszego Portalu, przedstawiamy bardzo krótki opis, który pozwoli na zapoznanie się całym procesem "krok po kroku" jak to zrobić. W środkowej części Portalu znajduje się wyszukiwarka, przy pomocy, której można sprawdzić aktualne połączenia i znaleźć np. połączenia autokarowe z Polski do Belgii oraz aktualne ceny biletów firmy Sindbad.

Krok 1 - należy wybrać państwo wyjazdu oraz przyjazdu np. połączenie autokarowe z Polski do Holandii. Określamy ilość pasażerów oraz czy bilet ma być zakupiony w jedną czy dwie strony.

Bilety autokarowe w dwie strony są zawsze tańsze niż dwa pojedyncze na tej samej trasie kupowane osobno.

Krok 2 - wpisujemy miasto z którego chcemy wyjechać i miasto docelowe: np. bilet autokarowy z Kielc do Amsterdamu. W naszej wyszukiwarce widnieją tylko te miasta, które obsługiwane przez firmę SINDBAD i jej partnerów. M.in. dostępne są też inne połączenia autokarowe z Polski do Niemiec, Szwajcarii oraz innych krajów Europy zachodniej i wschodniej. Jeżeli znana jest data powrotu, to wybieramy bilet dwustronny, jeśli wiemy mniej więcej kiedy chcemy wracać, ale nie chcemy na sztywno podawać daty powrotu - także wybieramy bilet dwustronny i w kolejnym etapie rezerwacji zamiast daty powrotu zaznaczamy bilet OPEN, który można zamknąć dopiero, gdy poznamy datę powrotu. Zwykle bilety OPEN są możliwe do zadatowania do 12 miesięcy od chwili wyjazdu.
Wszystkie informacje o zakupionym bilecie autokarowym można znaleźć na stronie Bilety-Polska.pl. Po lewej stronie wyszukiwarki jest opcja: PODGLĄD BILETU. Jeśli np. mamy zakupiony bilet autokarowy z Polski do Wielkiej Brytanii i chcemy znaleźć swój bilet, to wpisujemy numer czyli tzw. GID biletu oraz nazwisko pasażera i datę sprzedaży. Po kliknięciu przycisku DALEJ wyświetli się bilet wraz z pełnymi informacjami. W wyszukiwarce jest możliwość dokonania zmiany biletu. Jeśli kupiony został bilet autokarowy z Ostrowca Św. do Monachium, a trzeba dokonać zmiany na bilet autokarowy Skarżysko Kamienna - Monachium to należy wejść w opcję ZMIANY NA BILECIE. Zamknięcie biletu może być płatne, ale dzięki temu, że kupiony został bilet od razu w dwie strony, to unikamy dodatkowych opłat.

Wszelkie zmiany na bilecie należy także wydrukować i okazać razem z biletem.

Krok 3 - zdarza się, że w dniu kiedy Pasażer chce jechać nie ma dostępnego połączenia. W związku z tym Portal Bilety-Polska.pl prezentuje wybór rożnych kursów na tej samej trasie. Uwaga: Jeżeli kupiony zostanie bilet dwustronny TEGO SAMEGO PRZEWOŹNIKA i jeśli chce jechać w konkretnego dnia, a nie ma możliwości powrotu tym samym przewoźnikiem należy kupić 2 bilety jednostronne rożnych przewoźników. Np. po wybraniu przejazdu i zakupu biletu Radom - Paryż, poniżej można kliknąć DRUKUJ ROZKŁAD JAZDY aby przejrzeć miasta przejazdu na trasie Polska - Francja. Te same informacje będą prezentowane w kroku następnym, ale już bez dokładnego rozbicia na poszczególne trasy.

Krok 4 - to sprawdzenie parametrów trasy, które jest widoczne na samej górze. Jeśli zakupiony został np. jednostronny bilet SINDBAD na trasie z Łódź - Uddevala, to powinny się pojawić: termin wyjazdu, data i godzina. Ninej w formularzu danych osobowych pasażera należy dokładnie wpisać dane w pola oznaczone jako wymagane. Szczególnie należy zwrócić uwagę na prawidłowe wpisanie: imienia i nazwiska oraz adresu e-mail. Gdy zostanie podany błędny adres e-mail, to Pasażer nie otrzyma biletu na adres skrzynki pocztowej. W rubryce dane osobowe, należy KONIECZNIE PODAĆ DANE PASAŻERA, który dokonuje zakupu usługi np.: przejazd autokarowy z Polski do Szwecji. W miejscu oznaczonym napisem "taryfa" można dokonać wyboru na dostępne zniżki.

WAŻNE: kupując bilet autokarowy SNDBAD należy pamiętać, że przy wsiadaniu należy okazać dokument tożsamości, który uprawnia Pasażera do skorzystania z tej zniżki. Poniżej znajduje się pole wyboru do akceptacji warunków przewoźnika, regulaminu oraz bagażu.

Krok 5 - to etap, na którym można sprawdzić wpisane dane. Na tym etapie rezerwacji należy dokonać płatności po kliknięciu przycisku KUP BILET. Otworzy się podstrona z dostępnymi sposobami płatności.

Krok 6 - System płatności jest stale rozbudowywany. Aktualnie prawie każdy posiadacz internetowego dostępu do rachunku bankowego może wykonać płatność za bilet autokarowy. Nie wszystkie sposoby płatności są dostępne 24 godziny na dobę. Niektóre z nich umożliwiają realizację płatności w określonych godzinach, dlatego przed zakupem należy sprawdzić czy można zrealizować płatność w danym momencie. Wszystkie dostępne metody są zamieszczone w dziale Płatności.
Po zaakceptowaniu jednego z dostępnych sposobów płatności nastąpi przekierowanie szyfrowanym połączeniem do swojego konta internetowego. Wszelkie dane do przelewu zostaną uzupełnione automatycznie.

Jeżeli nie posiadacie Państwo dostępu do żadnej z dostępnych form rozliczenia za bilet możecie poprosić kogoś, kto posiada dostęp do banku internetowego i może wykonać płatność za Was - ważne, aby dane na bilecie były osoby, która będzie udawała się w podróż.

Krok 6 - Odebranie poczty i wydruk biletu. Po kilkudziesięciu sekundach od zakończenia transakcji (czasem po kilku minutach), na podanego w formularzu rezerwacji maila otrzymacie Państwo elektroniczny bilet autokarowy, w którym znajdują się dane kursu oraz link do wydruku biletu autokarowego. W treści maila znajduje się link do biletu, w który należy kliknąć. Jeśli link jest nieaktywny, to należy skopiować go i wkleić w pole adresu wyszukiwarki internetowej. Bilet należy wydrukować i posiadać przy sobie w celu okazanie obsłudze autokaru.

Korzystając z tej strony, akceptujesz naszą Politykę prywatności oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.